perjantai 26. elokuuta 2016

VENETSIALAISIIN VALMISTAUTUMISTA






Ja niin olisi taas perjantai! 

Täällä olen niin ylpeä itsestäni kerrankin todella pitkään aikaan. Olen ollut niin tuottelias tänään ettei mitään järkeä. Minulla kun ollut oikeastaan koko kesän sellainen saamaton olo ja vain pakollisen olen saanut tehtyä. Tänään heräsin jo seitsemältä ja join aamukahvin pitkän kaavan kautta. Siinä samalla katsoin Areenasta Stacy Dooleyn uusia jaksoja (tosi mielenkiintoisia dokkareita tekee, kannattaa katsoa!). Siinä kun olin heräillyt pikku hiljaa alkoi vimmattu siivoaminen huomisia "venetsialaisia" varten. Siitä kaupan kautta hakemaan herkkuja ja nyt kello on vasta kolme ja kaikki sisällä valmista huomiseen. Tai no mitään en oikeen vielä terassille viitsi laittaa ettei vaan ala vielä satamaan ja vielä huomiseksi on luvattu vähän kovempaa tuulta! Toivottavasti päästään kuitenkin olemaan ulkona!

Olen jo ihan syysfiiliksissä ja olkkariin on muuttanyt nyt kesän lopuksi tuollainen vaalea utuinen vaaleanpunainen ja kaupasta löytyi sopivasti sävy sävyyn oleviä krysateemeja! 


Vietetäänkö teillä venetsialaisia? :) 


2 kommenttia:

  1. Ihana olohuone <3 Todella kotoisan näköinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kauniista kommentistasi! :) kotoisuus onkin ollut päämäränä sisustuksessa!

      Poista