SOCIAL MEDIA

28 ASIAA MITÄ ET TIENNYT MINUSTA

torstai 5. heinäkuuta 2018


Viikonloppuna kun mitariin pamahti lukemat 28v. ajattelin paljastaa 28 random asiaa minusta mitä ette ehkä tienneet minusta!

1. Synnyin helteisenä heinäkuisena sunnuntaina vuonna 1990 vajaa kuukautta ennen laskettua aikaa. Olin aika pikkuruinen ja painoin vain 2,7kg.

2. Olin lapsena allerginen niin lehmänmaidolle kuin kauralle. Molemmat allergiat hävisivät ennen kuin aloitin koulun. En kuitenkaan edelleenkään juo maitoa, koska se on minusta pahaa :D

3. Minulla ei ole sisaruksia. En ole siitä koskaan lapsena juuri kärsinyt koska olen itsekseni viihtyvä. Näin aikuisiällä sitä välillä harmittelee ettei ei ole saman ikäpolven lähisukulaista, jonka kanssa jakaa iloja ja suruja.

4. Jos olisin ollut poika niin isäni olisi saanut päättää nimen ja minusta olisi tullu Karl Dan Axel (=kardaaniakseli!!). Ehkä onneksi minusta tuli tyttö...

5. Olen jäänyt luokalle ala-asteella. Keskiarvoni oli sinä vuonna yli 8 ja reaaliaineissa sain arvosanaksi 8 ja 9 mutta en kuulemma ymmärtänyt lukemaani ja äidinkielennumero oli 5?

6. Olemme parhaan ystäväni kanssa olleet parhaita ystäviä ihan alakoulun ekoita luokilta tähän päivään! Se on huikeeta että elämässä on onnistunut pitämään ihmisen niin pitkään. Aion kiikkua hänen kanssaan kiikkustuolissa vanhana :)

7. Läheisimmät ystävät tänäkin päivänä ovat koulukaverit ala- ja yläasteelta. Nykyään jengi on täydentynyt heidän toinen toistaan kivoimmilla puolisoilla!

8. Minulla on ollut pienestä pitäen paha tapa repiä rohtuneita huuliani ja kynsinauhoja aivan verille. Luulen että se jollain tapaa liittyy stressiin, koska saatan tehdä sitä ihan ajattelematta ja havahdun siihen vasta kun on jo liian myöhäistä.

9. En ole lukenut yhtäkään kirjaa lukion jälkeen. Olin kohtalaisen innokas lukija nuoruudessani mutta sen jälkeen kun muutin pois kotoa se on tyystin jäänyt.

10. Minulle astianpesukoneentäyttö on pyhä asia :D lautaset pitää laittaa koko järjestykseen ja aterimet omiin lokeroihin ja lasit tiettyyn järjestykseen. Sama pätee myös tietokoneen pasianssi peliin missä ässät pitää laittaa tiettyyn järjestykseen....

11. Olen harrastanut itämaista tanssia :D naurattaa mutta se oli itseasiassa ihan kivaa!

12. Olen lukenut koulussa sekä saksaa että venäjää - kumpaakaan en osaa tänä päivänä ollenkaan.

13. Ensimmäisen kissani nimi oli Roosa. Se oli musta ja ripokirjava, aika ruma ja pienenä tosi villi. Mutta paras kissa ikinä.

14. Ensimmäinen autoni oli merkitään Fiat Punto ja se oli vuosimallia -96 :'D se auto on edelleen tallessa ja toimii perheen kakkosautona.

15. Minulla on 8 serkkua joista 7 on poikia.

16. Olen tähän mennessä matkustanut 21 maassa

17. Olemme seurustelleet mieheni kanssa siitä asti kun oltiin 19v. <3

18. Minulla on kolme tutkintoa takataskussa

19. Minulla on 5v. kummipoika, joka syntyi samana päivänä kun ostettiin tämä talo. Se oli onnenpäivä <3

20. Opin puhaltamaan purkkapalloja vasta ylä-asteella?

21. En ole ikinä käyttänyt päihteitä (alkoholia lukuunottamatta) enkä polttanut tupakkaa (jos maistamista ei lasketa)

22. Ihastuin whippetteihin ensisilmäyksellä 15 vuotiaana kun sellaiseen törmäsin. Kyseinen whippet-herra oli muistaakseni vain muutaman kuukauden ikäinen pentu, se oli harmaa-valkoisin merkein ja sen nimi oli Sulo Ilmari.

23. Olen todella huono pyykinpesijä - unohdan luvattoman usein pyykit koneeseen, jolloin joudun pesemään ne uudestaan :D tosin olen viimeisen parin vuoden aikana tässä skarpannut todella hienosti!

24. 'Sain' korvakorut 6-vuotiaana. Onneksi - koska en varmaan olisi isompana ikinä uskaltanut niitä ottaa :D

25. Sain ensimmäisen kännykkäni 12-vuotiaana ja se oli tietenkin Nokian 3510i!

26. Olen äärettömän huono muistamaan numeroita. En ole ikinä oppinut ulkoa mieheni puhelinnumeroa vaikka jo lähes kymmenen vuotta ollaan seurusteltu. Ainoat puhelinnumerot, jotka muistan enään ulkoa ovat omani ja äitini numerot ja nehän on opeteltu silloin vajaa 20 vuotta sitten :D

27. Pyöräilin samalla pyörällä n. 10-vuotiaasta 25-vuotiaaksi. Pari vuotta sitten sain anopin vanhan pyörän jee!

28. En ole kovin notkea eikä minulla ole yliliikkuvat nivelet mutta lähestulkoon jokainen nivel tms. naksuu ja pystyn naksauttelemaan niitä itse. Mm. sormet, varpaat, polvet, nilkat, ranteet, kyynerpäät, olkapäät, solisluut, leuat, selkäranka, lonkat jne. *naksnaks


Nämä 28 asiaa tekevät minusta minut. Mitkä asiat tekevät Sinusta sinut? :)



SEURAA BLOGIA

• facebook • instagram • bloglovin • blogit.fi • blogipolku • blogjungle •

Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentilla! :)