SOCIAL MEDIA

HYÖTYPUUTARHA HAAVEITA

keskiviikko 1. elokuuta 2018
Kasvihuone haaveita
Heippa ja mukavaa ensimmäistä päivää elokuuta! Niin vain nämä kesäpäivät menevät ja nyt ollaan jo elokuussa :D mutta en valita, minä tykkään myös loppukesästä ja syksystä.

Viime aikoina ovat puutarhahaaveet nostaneet päätään ja varsinkin kun muutamasta blogista, muun muassa Uusikuu-blogissa ollaan rakentamassa ihan unelma kasvihuonetta niin omakin inspiraatio on ihan katossa!

Haaveena minulla on siis ollut jo monta vuotta musta kasvihuone ja kuvassa näkyvä kollaasi on muutaman kesän takainen vanhasta blogista, jonka löysin vähän sattumalta. Ajattelin että se on ihan kiva edelleen ja voisin käyttää sitä tämän postauksen inspiraatiokuvana vaikkakin joitakin tuotteita kuvasta ei enään valmisteta.

Kuvassa oleva Kekkilän musta puurunkoinen kasvihuone, mitä ei tietääkseni enään valmisteta (harmin paikka!) mutta minulle kelpaisi myös jokin muu mustarunkoinen pieni kasvihuone. Vaikka unelmanahan tietysti olisi sellainen iso kasvihuone mihin sopisi vähän oleskelutilaakin mutta olen sen verran realisti että minulle riittäisi ihan sellanen pikkuinenkin 4-5m2. Tuon kokoista mustarunkoista kasvihuonetta on vain niin vaikea löytää.

Kasvihuoneen eteen haluaisin ehdottomasti kasvulaatikoihin raparperejä kuten ruotsalaisella Elin Lannsjöllä ihastuttavassa siirtolapuutaarhassaan ja kasvihuoneen vierelle kirsikka puun alle penkin, mistä voisi ihailla hyötypuutarhaa.


Tänne jään siis haaveilemaan pienestä mustasta kasvihuoneesta, jonka oven pielessä on raparperejä <3



SEURAA BLOGIA
• facebook • instagram • bloglovin • blogit.fi • blogipolku • blogjungle •

Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentilla! :)