SOCIAL MEDIA

VIERASHUONEEN SISUSTUSINSPIRAATIOTA 10/2018

keskiviikko 10. lokakuuta 2018
Leikkisä vierashuone sisustus
Samettinen lampunvarjostin, Lagerhaus | Sinapinkeltainen samettityynynpäällinen, Ellos | Sinapinkeltainen kynttilälyhty, Ellos | Huonekasveja, Plantagen | Apilakuutio, Lagehaus 

Vaikka vierashuoneen sisustus alkaa olla niin kuin toivoo niin eihän se ole esteenä haaveille ja inspikselle :D muutenkin tällaiset kollaasit / moodboardit ovat osa sellaista luovuuttani ja niiden kautta pystyn hahmottamaan ja jäsentämään ajatuksiani sisustuksesta.

Olen aivan haltioitunut vierashuoneen värimaailmasta. Se on sellainen harmooninen sekoitus beigeä, valkoista, harmaata, mustaa, utuista vihreätä ja vaaleanpunaista, sinapinkeltaista ja puunväriä. Inspiksenä olisi syventää ja vahvistaa tätä värimaailmaa. Sinapinkeltaisia yksityiskohtia voisi lisätä huoneeseen esimerksi tyynyjen ja kynttilälyhdyillä. Ihastuin kovasti tuohon tummaan vaaleanpunaiseen Lagerhausin samettiseen lampunvarjostimeen ja se sopisi minusta ihan täydellisesti vierashuoneeseen. Tämän lisäksi olen jo kauan miettinyt ikkunalaudan ostamista tuohon vierashuoneen ikkunaan. Siihen olisi kiva tuoda erilaisia huonekasveja, vaikka tuollaisia hauskoja violetteja!


Sellaiset inspikset tänään, hauskaa keskiviikkoa kaikille! :)



SEURAA BLOGIA
• facebook • instagram • bloglovin • blogit.fi • blogipolku • blogjungle •

2 kommenttia :

  1. Mä olen aivan hullaantunut noihin samettivalaisimiin! Avomies ei vaan syty niille yhtään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha meillä ei onneksi miehelle ole niin välilä...tai ainakaan ei sitä minulle uskalla sanoa :D

      Poista

Ilahduta minua kommentilla! :)