SOCIAL MEDIA

BLOGIMUUTOKSIA

keskiviikko 14. marraskuuta 2018

Blogimuutoksia

Heipparallaa ja kivaa keskiviikkoa!
Olen koko vuoden hieman tehnyt kaikenlaisia muutoksia blogissa ja hieman etsinyt sitä omaa linjaa ja olen nyt päättänyt rajata blogin aihealueita.

Tätä nykyä tässä Idahhh-blogissa keskitytään sisustukseen ja lifestyle-juttuihin mikä oli alkuperäinenkin blogin aihepiiri silloin kun tämän blogin perustin. Sen sijaan myöhemmin kuvioihin liittyneet matka- sekä retkijutut, joita ehkä tulee muutenkin harvemmin löytyvät tätä nykyä Idahhh's Souvenirs-blogista. Vanhat postaukset olen siirtänyt jo sinne ja ne tulevat poistumaan tästä blogista pian.

Idahhh's Souvenirs -blogin voit normaalisti ottaa seurantaan bloggerin tai bloglovinkin kautta ja linkki blogiin löytyy sivupalkista (maailmankarttakuva) sekä yläpalkista Matkat-osiosta kaikki postaukset pitäisivät viedä matkablogiin. Kaikki matkapostaukset linkkaan myös Rantapallon-sivuille, joten sitä kautta voi myös seurailla postauksia. Tulen myös linkkaamaan postaukset edelleen blogin Facebook-sivuille mutta matkablogille olen avannut uudet Instagram-sivut. Vielä en ole sinne ehtinyt kovinkaan paljoa postailemaan mutta jos matka ja retkikuvat kiinnostavat niin otappa seurantaan @idahhh_souvenirs


Halipusimoi! 💖





Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentilla! :)