SOCIAL MEDIA

ETEISAULAN SISUSTUSINSPIRAATIO 11/2018

perjantai 2. marraskuuta 2018
Heips ja hauskaa perjantaita! :)
Tällä hetkellä olen ihan sinisen pauloissa ja sininen jatkaa kodinvalloitusta sisustuksessa.

Tine K-juuttimatto, Lifestylenordic | Plyysimatto, Veke.fi | Säilytyskori, Hobbyhall | Tummansininen pyöreä matto, Ikea | Valokuvakehykset, Ikea | Siniset koriste-esineet, Ikea

Viime keväänä maalasin hetken mielijohteesta eteisaulan seinät oliivinvihreiksi koska jotenkin tuntui että talossa on ihan liikaa harmaata. Nyt kun olen kuitenkin katsonut näitä seinä niin olen vähän sitä mieltä että kyllä ne voisi kuitenkin olla harmaat. Joten ehkä minä jossain vaiheessa otan ja maalaan ne takaisin vaalean harmaiksi.

Kesän lopulla tulin myös siihen tulokseen että tummansininen on se väri mikä tuntuu parhaimmalta olohuoneessa. Se on tarpeeksi rauhallinen mutta kuitenkin jotain ihan muuta kuin muu olohuoneen värimaailma. Tummansininen voisi jatkua näin ollen myös eteisaulaan esimerkiksi mattojen muodossa. Iso itämaiskuvionen plyysimatto voisi olla oiva valinta kahvipöydän alle ja eteisaulan käytävään olen kaavaillut jo pitkään pyöreätä mattoa.

Näin kerran Keltainen Kahvipannu - blogissa (tämä kaunis koti nähtiin myös Suomen Kaunein Koti ohjelmassa tänä syksynä!) että sängyn yläpuolelle oli ripustettu pyöreä juuttimatto ja se näytti vaan niin kivalta että itsekin haluaisin ripustaa juuttimaton seinälle. Meille se ei kuitenkaan tulisi sängyn yläpuolelle vaan olen kaaveillut sen paikaksi eteisaulaan pianonurkkaukseen.

Teetin aikoja sitten kolme neliön muotoista valokuvaa, jotka on ollut tarkoitus kehystää ja ripustaa seinälle. Ikealta löytyy juurikin oikean kokoiset kehykset kuville ja ne olisi tarkoitus ripustaa eteisaulan seinälle. Ennen mietin että kehykset pitävät olla mustat mutta nyt olen jotenkin lämmenyt noille puunvärisille.

Tummansininen väri voisi jatkua yksityiskohdissa eteisaulan ihan toiseen kulmaan asti. Tummansiniset lasiesineet hivelevät tällä hetkellä silmääni kovasti ja Ikean uudet huonetuoksut kiinnostavat myös kovasti.


Löytyykö muita siniseen hurahtaneita? :)



SEURAA BLOGIA

• facebook • instagram • bloglovin • blogit.fi • blogipolku • blogjungle •

Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentilla! :)