SOCIAL MEDIA

6 HUONOA TAPAANI

sunnuntai 17. helmikuuta 2019
Aurinkoista sunnuntaita! 
Tänään olisi tarkoitus meidän viettää oikein rento sunnuntai nauttien auringosta ja vapaapäivästä. Päivän ruuaksi pakko tietenkin kokeilla kovin somessa hypetettyä #uunifetapasta. Ennen kuin kaivetaan tuo Hemmo tuolta peittojen alta kävelylle niin kerrompas hieman huonoista tavoistani :)



 



1. ÄÄRETTÖMÄN HUONO PYYKKÄÄJÄ
Olen varmasti universumin huonoin pyykkääjä. Minusta se on tiskaamisen jälkeen maailman ärsyttävin kotityö. Koska asun APK-taloudessa niin tästä on tullut se ärsyttävin. Voi kun pyykinpesukonekin hoitelisi aina itse itsensä ja koneesta tulisi puhtaita, kuivia ja silitettyjä rypyttömiä vaatteita, jotka mieluusti itse tallustelisi kauniiseen riviin vaatekaappiin :D olen kyllä todella aikaansaava saada ne vaatteet pestyä mutta jostain kumman syystä olen todella lahjakas unohtamaan ne pyykit sinne koneeseen! Eli monet pyykit meillä pestään kahteen kertaan...

2. REVIN KUIVIA JA ROHTUNEITA HUULIANI
Tämä älytön pakkomielle minulla on ollut jo lapsesta saakka ja varsinkin talvella tai stressaavassa elämäntilanteessa tämä tapa näkyy auttamattoman usein verisinä tai vähintäänkin vereslihalla olevilla huulillani. Typerää ja jopa sairasta mutta en pysty lopettamaan koska teen sitä paljon myös ihan huomaamatta.

3. OLEN HUONO NOUDATTAMAAN RESEPTIEN OHJEITA
Tästä on ehkä hyvä esimerkki mieheni kommentti makaroonilaatikosta, joka kuulemma on aina hyvää mutta koskaan ei tiedä minkä makuista siitä tulee tällä kertaa :D

4. OLEN HUONO TARTTUMAAN TOIMEEN (JOS EI OLE IHAN PAKKO)
Olen tietyissä asioissa todella toimelias ja inhoan tekemättömiä asioita, esim. osaan organisoida ruokaostokset koko viikolle, tehdä valmiiksi lounasruuat moneksi päiväksi, saatan siivota monta kertaa viikossa mutta ikkunoita en saa pestyä tai vaatehuonetta raivattua.

5. OLEN HUONO OLEMAAN NÄYTTÄMÄTTÄ TUNTEITANI
Tarkoitan siis että varsikin jos minut tuntee niin minua voi lukea kuin avointa kirja koska olen todella huono peittelemään mitään tunnetiloja. Hävettää välillä itseäkin. Itken kun itkettää, nauran kun naurattaa ja naamaltani voi varmasti myös lukea ihan ilmeistä ja mimiikasta että joku ärsyttää vaikka kuinka yritän pinnistellä!

6. EN OSAA MENNÄ AJOISSA NUKKUMAAN
Nukun varsinkin arkisin ihan liian vähän koska en vaan yksinkertaisesti pääse ajoissa nukkumaan. Yleensä saatan olla rättiväsynyt juuri päästyäni kotiin 6-7 aikaan illalla mutta 9 aikaan kun pitäisi alkaa nukkumaan alan olla sen verran pirteä että sitten jään tuijottelemaan sitä telkkaria tai laitan niitä saamarin pyykkejä kuivumaan, kun unohdin ne sinne aikaisemmin...



Mitäs pahoja tapoja teilta löytyy? :D



3 kommenttia :

  1. Allekirjoitan itsekin aivan jokaisen kohdan listaltasi :D ominaisuuksiahan ne vain on, mutta välillä toivon, että voisin olla parempi toimeen tarttuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin! Omasta mielestäni naamaltani ei voi lukea mitään, mutta mieheltäni ja lähikiskan pitäjältä olen kuullut, että kasvoiltani voi lukea kaiken :D Selitä siinä sitten, että kassalla en pelästynyt suurta hintaa, vaan sain ajatuksen, että jotain unohtui :)

      Poista
    2. Jess soulmate! :D hahah välillä kyllä olisi vähän helpompaa ettei kaikki näkyisi päälle päin... Ja voisi sen vaatehuoneenkin joskus saada raivattua :D

      Poista

Ilahduta minua kommentilla! :)