SOCIAL MEDIA

KEITTIÖ PUUHASTELUJA

torstai 14. maaliskuuta 2019
Voi miten aika kuluu. Viimeksi postailin viime viikolla, pahoittelut siitä! Minulla on päivätöissäni ollut noin viisi viikkoa kestänyt "työputki", enkä juuri vapaa-ajalla ole ehtinyt ja jaksanut tehdä mitään pakollisten juttujen lisäksi. Nyt minulla on vihdoin aikaa hieman hengähtää ennen kuin minulla alkaa loma! *omavalintainen tuuletus :D

Olin ihan varma että tänä aamuna iskee migreeni koska _kauan_ odotetut vapaapäivät ja tässä pari päivää sellaista vähän enteillyt mutta yllätyin positiivisesti herätessäni niin hyvinvoivana ja raukeana. Tänään olenkin ottanut aika rennosti. Hidas aamu kahveineen ja aamuteeveineen on parasta akkujen latausta ikinä. Oikeasti! Sen kun saan tehdä oikein nautinnolla niin iltapäivästä olen energiaa täynnä. Olen siitä aika erikoinen että töissä tunnen itseni tehokkaimmaksi klo 8-13 mutta kotona ollessani olen selkeästi tehokkaimmillani vasta klo.11-16. Oletteko muut huomanneet samaa? :)

Diy keittiönkaapit

Harmaa keittiö

Harmaa keittiö

Harmaa keittiö

Harmaa keittiö

Harmaa keittiö 

Harmaa keittiö

Aamun hitaus ja hartaus teki tehtävänsä ja nyt päivällä olenkin tehnyt kaikenlaista, siivoillut muun muassa keittiötä. Minun on jo pidemmän aikaa pitänyt vähän järjestellä keittiössä uudestaan vähän astioiden paikkoja. Ei mikään iso juttu mutta tarpeeksi iso etten ole sitä aikaisemmin saanut tehdyksi. Tänään olen myös pyykännyt hullun lailla ja konkreettisesti suunnitellut makuuhuoneen sisustuksen pientä uudistusta, kuten edellisessä postauksessa haaveilin! Käy kurkkaamassa mitä makuuhuoneeseen oikein haaveilen täältä* ;)

Muutenkin vaikka blogi onkin ollut taas hieman hiljaisempi niin se sellainen liekki sisälläni joka on syttynyt taas monen vuoden jälkeen ei ole todellakaan sammunut minnekkään. Tällä hetkellä olen aika innostunut kahdesta asiasta - sisustamisesta ja raha-jutuista (jos raha-jutut kiinnostaa niin ne löytyvät täältä*). Ne tavallaan hieman haittaavat toisiaan koska raha-asioissa haluan säästää kun taas sisustamisessa haluan kuluttaa :D Mutta ehkä sellaisella pienellä suunnittelulla ja budjetoinilla päästään siihen kultaiseen keskitiehen tässäkin asiassa ja voin luvata että molemmista riittää juttua.


Nyt pitää mennä laittamaan ruokaa. Haluan yllättää miehen lämpimällä ruualla kun se tulee töistä :) 
Nähdään taas!



SEURAA BLOGIA
• facebook • instagram • bloglovin • blogit.fi • blogipolku • blogjungle •

Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentilla! :)