SOCIAL MEDIA

VUODEN PARAS AIKA JA KAUNEIN KUKKAKIMPPU

sunnuntai 14. kesäkuuta 2020
Hups! Edellisestä postauksesta näyttäisi kuluneen jo melkein kuukausi ja käsi sydämmellä voin sanoa että aivan tahattomasti. Meillä on ollut todella paljon kaikenlaista tekemistä viime aikoina niin ihan ajattelemattomasti olen unohtanut melkein koko blogin. No, ei mutta tuntuu että aikaa kirjottamiselle ei ole oikein löytynyt. Tosin Instagramissa olen ollut aktiivisempi, joten sieltä kannattaa seurailla minua myös, löydyn nimimerkillä @id4hhh.

Mutta nyt minulla alkoi vihdoinkin loma, joten yritän olla täälläkin hieman aktiivisempi :)











Boho sisustus

Kukkatapetti

Sandberg tapeter Emma

Skandiboheemi koti

Nyt eletään tosiaan minusta ehkä vuoden parasta aikaa. Tykkään kaikista vuoden ajoista mutta jotenkin tämä myöhäiskevät tai alkukesä on mielestäni kaikista ihaninta aikaa. Rakastan tätä alkukesän vehreyttä ja kaikkia näitä alkukesän kukkiva kasveja; lupiineja, syreenejä, omenankukkia ja kieloja ehkä yli kaiken.

Kaunein kukkakimppu syntyykin minusta erivärisistä lupiineistä ja koiranputkista <3


 Ensimmäisenä lomapäivänä kävinkin keräämässä hurjan kasan lupiineja. Harmi että ne ovat sellainen riesa luonnolle, mutta toisaalta niiden kerääminen ennen siementen muodostumista onkin vain hyvä juttu ja sitä saa ja pitääkin kerätä hyvällä omallatunnolla.

Tällä hetkellä minua tervehtiikin ehkä ultimate suosikkinäkymäni kotona - se on blogin bannerissakin näkyvä näky; näkymä olohuoneeseen, jossa sohväpöydällä iso kimppu lupiineita. Ei tullut varmaan yllätyksenä tapettivalintanikaan meidän olohuoneen pianonurkkauksessa. Se tuo lupiinit kotiini vuoden jokaisena päivänä vuoden ajasta riippumatta. Olenkin päättänyt että jos me joskus tästä talosta muutetaan, tapettia seuraa perässä :)



Mikä on sinun suosikkikukkasi? 🎕



Olen ahertanut viimeiset viikot ja vapaapäivät myös kasvimaalla ja toivon että kohta pääsisin näyttämään sen teillekkin tänne. Siitä tuli niiiiin hieno :)

Kivaa sunnuntaita kaikille!


♡♡♡




SEURAA BLOGIA
• facebook • instagram • bloglovin • blogit.fi  • blogjungle •


Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentilla! :)