SOCIAL MEDIA

EPÄONNEN TEEHETKI

maanantai 14. tammikuuta 2019
Heippa! Täällä olen tänään Hemmon kanssa saanut vietellä lumista vapaapäivää. Hemmo ihan innoissaan hyppeli umpihangessa läkähdyksiin saakka ja jahtasi heittämiäni lumipalloja. On se hömppä tuo meidän Hemppa :)   




Iittalan Taikametsä muki on minun ihan lemppari muki, josta mielelläni juon niin kaakaon, teen kuin glöginkin. 

Keittelin päivällä itselleni teetä pitkästä aikaa kotona. Olen siinä mielessä vähän erikoinen että töissä juon ainoastaan teetä ja olen tehnyt niin jo monen monta vuotta (alkoi siitä etten jaksanut raahata mukanani kahvimaitoa) mutta kotona juon ainoastaan kahvia. Nyt teki kuitenkin hirveästi mieli teetä. Kotona minulla onkin kiva arsenaali kaikenlaisia makuja (kiitos kaikille♡) , joita kiva rauhassa nauttia kotona. Ehkä tästä tuleekin uusi tapa. 

Ja arvatkaas mitä kävi heti kun olin ottanut kuvat? Kamerani tipahti tuosta sohvapöydältä lattialle (vajaa 50cm pehmeälle villamatolle) ja sen näyttö meni rikki!! Mä en tajua miten se on mahdollista mutta ilmeisesti näyttö osui kameran hihnan muoviosaan pudotessaan mikä aiheutti näytön rikkoontumisen. Byääh! Mutta toivottavasti tuosta epäonnesta ei tule tapa.

No onneksi saan sen huoltoon ja vakuutuskin korvaa mutta silti ärsyttää suunnattomasti kun kyseessä vain puolivuotta vanha kamera.

Hieman epäonninen teehetki siis tänään. Onneksi kuitenkin muuten ollut kiva vapaapäivä kotona ja näin pitkästä aikaa ihanaa ystävääni kahvin ja treenin merkeissä niin mikäs tässä murjottamaan. Voisi asiat olla pahemminkin.

♡ Kivaa maanantaita kuitenkin kaikille - onko teilläkin lemppari mukeja joista juotte aina? ♡




SEURAA BLOGIA
• facebook • instagram • bloglovin • blogit.fi • blogipolku • blogjungle •

Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentilla! :)