SOCIAL MEDIA

VIIMEISIMMÄT

keskiviikko 20. maaliskuuta 2019
Jeejee se ois keskiviikkoa ja mulla alkaa LOMA! :D

Kuvissa marokkoastiat, sarvet ja aalto-maljakot sulassa sovussa sohväpöydällä ja alempana vastaukseni Viimeisimmät - blogihaasteeseen! Enjoy! 








Viimeisin puhelu:
Äiti. Juteltiin kaikenlaista, muun muassa että äitin kanat ovat alkaneet munia että munia riittää koko perheelle! :D

Viimeisin viesti:
Viimeisin tekstiviestiä oli työkaverilta, hehkuteltiin hyvää työviikkoa ja alkavaa lomaa. Messengerissä tätini lähetti minulle keksireseptin ja whatsappissa sovittiin tyttöjen kanssa taco&wine-ilta huhtikuulle!

Viimeisin ruoka:
Linkosuon Juustopaahtis + juusto ja kurkku sekä kahvi

Viimeisin itku:
Pakko myöntää etten muista, on siitä ehkä muutama kuukausi?

Viimeisin nauru:
Öö nauroin aamulla whippet kuville facebookissa :D ne jaksaa olla niin söpöjä <3

Viimeisin ostos:
Tankki täyteen autoon!

Viimeisin tv-suosikki:
Hmm...tykkään niin monesta. Tällä hetkellä olen tykännyt seurata muun muassa Kotoisaa ja Neljän Tähden Illallista.

Viimeisin biisi:
No jos Spotyfyn on luottamista niin...ai kamala haha viimeeksi olen näköjään kuunnellut Darude Feel the Beat :'''D

Viimeisin onnistuminen: 
Onnistuin viime viikolla ainakin sisustamaan makuuhuoneen uuteen uskoon!

Viimeisin kalenterimerkintä:
Mun puhelimen sekä ihan paperialmanakka on ihan täynnä merkintöjä, joten vaikea muistaa viimeisintä mutta oliskohan että auton tuulilasin vaihto klo. 9 !


HAUSKAA KESKIVIIKKOA! 

Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentilla! :)