SOCIAL MEDIA

HELMIKUINEN OLOHUONE JA ONNELLINEN VAPAAPÄIVÄ

torstai 7. helmikuuta 2019
Hemmetin hyvää torstaita!
Olen vietellyt vapaapäivää ja olen niin onnellinen kun päivä on mennyt niin kivasti koska viimeeksi vietin arkivapaani kovassa migreenissä, mihin ei mitkään lääkkeet tepsineet. Se pilaa kyllä koko päivän ja monesti melkein koko viikon.

Mutta tänään olen saanut nauttia päivästäni ihan täysin rinnoin ilman mitään ongelmia. Rauhallinen aamukahvi ja aamuteevee on ihan parasta silloin päivästä voi tulla muuta kuin hyvä (Aamuteeveetä olen alkanut näin vanhemmiten seuraamaan aina kun on aikaa. Vanha? :D). Sitten olen saanut siivottua ja kolasimpa koko pihan ja pelastinpa myös koko naapuruston postilaatikotkin lumivallin alta. Oli sen verran iso valli ettei postilaatikoita sieltä juuri näkynyt niin olihan ne sieltä pelastettava. Sen jälkeen olinkin niin väsynyt ja hikinen että silmiä en meinannut saada auki kun kirveli niin paljon :D 

Tumma sisustus

Olohuoneen sisustus talvella

Tine K valaisin

Sohvapöytä asetelma

Tumma sisustus olohuoneessa

Lankkupöytä olohuone

Onneksi sen jälkeen onkin saanut hyvällä omallatunnolla hautautua sohvanpohjalle ja katsoa eilisen Kotoisa-jakson. Tykkään tosi paljon katsoa suomalaisia sisustusohjelmia vaikka kaikesta en tykkäisikään ne antavat tosi paljon inspiraatiota.

Niin myös tällä kertaa. Innostuin ensin ottamaan vähän kuvia taas meidän olkkarista (sori, näitä taitaa olla vähän liikaa, mutta olkkari on vaan niin mun suosikkipaikka kotona <3) kun kerrankin oli siistiä. Sitten aloin haaveilemaan kaikesta. Aloin vimmalla miettimään mitä kaikkea täällä kotona haluaisin tehdä (taas...) niin kauan että tuli ihan innostusähky. On niin paljo kaikenlaista mitä haluaisin duunata ja laittaa ja uusia ideoita on taas vaikka muille jakaa. Keksin muun muassa että haluaisin ehkä eteisaulaan pienelle seinälle tapettia ja ehkä jonkinlaisen vanhan kaapin! Vierashuoneestakin voisi ehkä purkaa kiinteät kaapit ja maalata seinät kalkkimaalilla! Niin kuin mainitakseni muutaman haha :D

Tämä säästöprojektini (lue lisää täältä*) verottaa tätä kulutusta, joten pitää vähän kauemmin nyt miettiä mitä hankkii, tekee ja ostelee. Mutta se on ihan hyvä, joutuu todellakin miettimään mitä haluaa. Olohuoneeseen olen kuitenkin nyt todella tyytyväinen enkä siinä halua muuttaa mitään.


Tällainen onnellinen vapaapäivä täällä siis takana.


Miten sinun torstaihisi kuuluu? :) 



SEURAA BLOGIA
• facebook • instagram • bloglovin • blogit.fi • blogipolku • blogjungle •

Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentilla! :)